Árufuvarozás

A belföldi és nemzetközi árufuvarozást a jogelőd Áchim Mihály Miklós vállalkozó 1990.04.03-án kezdte egy LIAZ 110.073 + BSS PV 20.14 típusú járműszerelvénnyel. A kezdeti belföldi üdítőital fuvarozást váltotta fel a nemzetközi közúti árufuvarozás. Az első fuvarok német relációkra összpontosultak és így alakult ki az öblösüveg export fuvarozása és a különböző gyűjtő és ADR-es áruk import fuvarozása.


A Kühne & Nagel AG leányvállalata a TRANSHUNGARIA GmbH volt az első külföldi megbízó. Ezt követően a HINDELANG GmbH ajánlásával kötöttünk szerződést a Dalacher Transport AG-vel. 1991 – 2011 között tartott a munkakapcsolat a Delacher házakkal illetve ezek utódcégeivel ( Logwin, JCL ).


Szakmai sikerességünket a különleges fuvarozási feltételeket igénylő módozatok alapozták meg.


Nagy raktérfogatot igénylő áruk fuvarozása 120 m3 rak méretű járművekkel

- Spanyol – Holland gumiabroncs logisztika
- Hirschmann antenna logisztika
- Tetőfedő nád és gyógynövények fuvarozása
- Electrolux háztartási gépek fuvarozása
- Sony, PHILIPS szórakoztató elektronika fuvarozása
- Gyűjtőárú fuvarozása ADR-es opcióval

Dobozos, 7,5 t összgördülő súlyú kisteherautókkal folytatott speciális árufuvarozás
- Konfekcionált ruházati termékek fuvarozása
- Kárpitozott bútorok fuvarozása
- ENSZ segélyszállítmányok fuvarozása a háborús Jugoszláviába
- Orvosi műszerek szállítása a Szovjetunió távoli szegleteibe

Különösen nagy megtiszteltetést jelentett az UTS-Herber Hausner Plus Kft-vel való együttműködés Deák Adrienne szakmai vezetésével. Elsősorban diplomáciai testületeket és a multinacionális cégek vezetőit valamint „életművészeket” költöztettünk. Fuvarozási területünk La Coruna-Madrid-Róma-Moszkva-Stockholm-Koppenhága-London viszonylatokra terjedtek ki.


Kisautós fuvarozási múltunk legemlékezetesebb feladata az 1848-49-es Forradalom és Szabadságharc aradi relikviáinak szállítása különleges biztonsági kíséret mellett.


Árufuvarozási tevékenységünk sokrétűségét egyszerűsítettük az 1998-ban végrehajtott haszongépjármű rekonstrukciós program keretén belül. Kisautóinkat értékesítettük, mivel egy gondosan bevezetett fuvarozási mód után a megbízónknál mindig megjelent egy rokon, barát vagy szerető, aki a helyünkbe lépett.


Az EU-s csatlakozás után kezdődött legújabb kori kálvária járásunk. A különleges nagy raktérfogatot igénylő áruk fuvarozása az unión kívüli területre helyeződött át. Ezt az árumozgást igényes és érzékeny eszközeinkkel nem kívántuk követni. A klasszikus gyűjtőáru fuvarozást felváltotta a logisztika és így innen is kiszorultunk.


Járműparkunkat a piaci igényekhez igazítottunk és 2005-ben egy euroliner flottát hoztunk létre nyerges ponyvás és dobozos szerelvényekből.


Több megbízóval építettünk ki tartós együttműködést és megelégedésükre szolgáltattunk.


Fuvarozási partnereink voltak:
- OGG Transport CH
- TRANSPED AT
- DSV Horsens DK


Ezek a fuvarozási módozatok az éhen halásnál több a tisztességes megélhetéshez szükséges árbevételnél kevesebbet hoztak.


2007.04.16-án indítottuk önkihordós járműflottánkat. A mai napig a legkorszerűbb és legigényesebb STAS félpótkocsikból álló flottát hét hónap működés után értékesítettük.


Ennek oka a piaci szereplők tisztességtelen magatartása volt. A dupla soför kártyával és a jelentős túlsúllyal közlekedő fuvarozókkal nem kívántuk versenyezni.


Az igazi átverést 2008-ban a COMPACT C.I.P GmbH hozta el számunkra a 42.000.-EUR fuvardíj meg nem fizetésével egy csődeljárásba menekülés forgatókönyvével, Christian Hofer úr briliáns produkciójának következtében.


A válságos időszakot a BERGER LOGISTIK (AT) GmbH együttműködésével vészeltük át.


A 2008-as müncheni TRANSPORT LOGISTIK kiállításon kötöttünk szakmai együttműködést a HEINLOTH GmbH-val és kezdtük el a munkát leány vállalatukkal a KOZLJANIC GmbH-val, ami a mai napig is meghatározza tevékenységünket.


Időközben kipróbáltuk a hűtős, duplarakodó szintes árufuvarozást is, de a száraz ponyvás fuvarozás mellett tettük le a voksunkat.